Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Reference

  • Varování Tomáš Kejmara

    Účast na školení Strategického výzkumu může způsobovat následující vedlejší účinky:

    1. Neodbytná potřeba najmout na váš projekt House of Řezáč.
    2. Nutkavá potřeba najít si lepšího krejčího.
    3. Iracionální touha utratit veškeré úspory za odbornou literaturu a strávit veškerou vaší zbývající dovolenou studiem.
    4. Snaha aplikovat metody strategického dotazování se při týmovém řešení výzkumné otázky "Kam se dnes půjde na oběd?".

    Tomáš Kejmar, Lasvit

    1. 11. 2017

  • Ve výzkumech rozhodně nejsem začátečník, a i přesto jsem si odnesla spoustu užitečných tipů a informací. Školení doporučuji, protože vhled do hlav vašich zákazníků je skutečně k nezaplacení.

    Kateřina Foltánková, Obsahová agentura

    1. 11. 2017

  • Veľmi užitočné a hodne praktické školenie. Návod pre zadávateľov ale aj výskumníkov ako sa spoločne dopracovať k vhľadu, na základe ktorého je možné realizovať kvalifikovanejšie rozhodnutia.

    Matej Chyľa, Liquid Design

    1. 11. 2017

  • Školení Strategického výzkumu made by House of Řezáč jsem si nechtěla nechat ujít. Zúčastnila jsem se hned prvního vypsaného kurzu a byla nadšená, že se u nás o výzkumu začíná školit. Udělat jednodenní školení na takto velké téma je ambiciózní plán, kde určitě není možné zacházet do velkého detailu. Jan a Eva jsou v roli zkušených průvodců: provází jednotlivými etapami, staví na příkladech z praxe, doporučují zahraniční literaturu a předávají mnoho zcela konkrétních doporučení pro začínající výzkumníky. Nechávají týmy tvořit a na odlehčení prokládají školení vtipnými historkami "z terénu". Co považuji za nejcennější je odhalení karet v otázce analýzy, syntézy a ideace, což je část, kde se nejvíce mlží. Určitě by stálo za to, udělat na tuto fázi samostatný workshop - šla bych do toho! Co mi trochu chybělo (nebyl čas!) je hledisko interpretace výsledků a jejich aplikace ve vztahu k projektu.

    Michaela Fischerová, Market & UX Researcher
  • Eva a Jan se výborně doplňovali. Ukázali mně, jak správným způsobem položit správné otázky, abych se dozvěděla, co potřebuji. A to se hodí nejen v uživatelském výzkumu.

     

    Michaela Vranková
  • Představte si kapky vody na skle. Kapka vedle kapky bez nějakého souvisu. A nebo ten pocit, když něco děláte, ale chybí vám souvislosti... Pak najednou ty kapky vody něco, stejně jak myšlenky, spojuje, až je z toho jeden celek, jeden proud, jeden komplex myšlenek. Tak přesně tohle mi školení Strategický výzkum přineslo.

     

    Martin Kováč, Blu N.R.G., s.r.o.
  • Velmi prakticky pojatá demýtizace uživatelského výzkumu ve skvělém školení plném tipů, co dělat i co rozhodně nedělat, motivujícím k dalšímu studiu a postupnému zlepšování. Cíl „rozšíření obzorů za účelem poskytování kvalitnějších služeb vlastním klientům“: splněn.

    Vít Rýznar
  • I když jsem vystudovaný psycholog a mám za sebou jistě stovku rozhovorů, absolvovala bych školení klidně ještě jednou! Nečekejte obyčejnou přednášku nebo workshop, ale promyšlený systém, který předá účastníkům více než týdenní školení klasickým způsobem. Jan Řezáč vás zcela odzbrojí svým elánem a rozhledem a stejně tak vás do hry vtáhne Eva Petrášová svými příklady z praxe.

     

    Kateřina Kratochvílová, Proficio
  • Školení Strategický výzkum bylo nabité spoustou užitečných informací. Skvělá byla praktická cvičení. V každodenní praxi má člověk omezenou možnost od kolegů získat zpětnou vazbu a zažít s nimi skupinovou práci. Vždy mě to posune o kus dopředu a toto školení přesně takové bylo. Hodně se mi líbilo také podrobné rozebrání, jak dělat rozhovory.

     

    Sandra Tejnecká, UX Designerka
  • Strategický výzkum používáme pro většinu projektů. Bez něj prakticky nelze úspěšný projekt začít. Rád jsem si proto prohloubil znalosti a dovednosti výzkumných metod a postupů, kterými je školení přímo nabité. Děkuji Evě i Honzovi a školení všem vřele doporučuji!

     

    Jan Mlček, Online Strategy s.r.o.
  • Tohle školení musíte zažít, protože jinak nezjistíte, co celý čas ve výzkumech děláte špatně. Po školení budete mírně frustrováni, no a zárověň plní energie začíť dělat výzkumy lépe. Jděte do toho, oplatí se to.

    Tomáš Pástor, O2 Slovakia
  • Skvělé školení. I když to slovo "strategický" může někoho vyděsit. Jedná se o velmi praktické školení, které by mělo patřit mezi základy každého marketéra. Měli bychom se umět správně ptát a pochopit své zákazníky bez toho abychom do svých kampaní a designů promítali individuální pohled na svět. Oceňuji praktická cvičení, hledání správných otázek a vedení rozhovoru. Je nesmírně obtížné vést aktivní rozhovor a nepromítat do něj vlastní pohledy, hypotézy a odsudky. Jan Řezáč je skvělý přednášející a dokázal celou skupinu přivést k aktivní komunikaci a spolupráci, byť v omezeném čase to určitě nebylo jednoduché.

    Andrea Krejčí, GUMEX spol. s.r.o.