Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Reference

  • Varování Tomáš Kejmara

    Účast na školení Strategického výzkumu může způsobovat následující vedlejší účinky:

    1. Neodbytná potřeba najmout na váš projekt House of Řezáč.
    2. Nutkavá potřeba najít si lepšího krejčího.
    3. Iracionální touha utratit veškeré úspory za odbornou literaturu a strávit veškerou vaší zbývající dovolenou studiem.
    4. Snaha aplikovat metody strategického dotazování se při týmovém řešení výzkumné otázky "Kam se dnes půjde na oběd?".

    Tomáš Kejmar, Lasvit

    1. 11. 2017

  • Ve výzkumech rozhodně nejsem začátečník, a i přesto jsem si odnesla spoustu užitečných tipů a informací. Školení doporučuji, protože vhled do hlav vašich zákazníků je skutečně k nezaplacení.

    Kateřina Foltánková, Obsahová agentura

    1. 11. 2017

  • Veľmi užitočné a hodne praktické školenie. Návod pre zadávateľov ale aj výskumníkov ako sa spoločne dopracovať k vhľadu, na základe ktorého je možné realizovať kvalifikovanejšie rozhodnutia.

    Matej Chyľa, Liquid Design

    1. 11. 2017

  • Školení Strategického výzkumu made by House of Řezáč jsem si nechtěla nechat ujít. Zúčastnila jsem se hned prvního vypsaného kurzu a byla nadšená, že se u nás o výzkumu začíná školit. Udělat jednodenní školení na takto velké téma je ambiciózní plán, kde určitě není možné zacházet do velkého detailu. Jan a Eva jsou v roli zkušených průvodců: provází jednotlivými etapami, staví na příkladech z praxe, doporučují zahraniční literaturu a předávají mnoho zcela konkrétních doporučení pro začínající výzkumníky. Nechávají týmy tvořit a na odlehčení prokládají školení vtipnými historkami "z terénu". Co považuji za nejcennější je odhalení karet v otázce analýzy, syntézy a ideace, což je část, kde se nejvíce mlží. Určitě by stálo za to, udělat na tuto fázi samostatný workshop - šla bych do toho! Co mi trochu chybělo (nebyl čas!) je hledisko interpretace výsledků a jejich aplikace ve vztahu k projektu.

    Michaela Fischerová, Market & UX Researcher